26.09.2010

Acı... (I)

6 yorum:

üryan dedi ki...

tuhaftır insanlar çoğu zaman birbirlerinin acılarını bile küçümser..
herkesin dilinde :"aşık-ı sadık menem mecnunun ancak adı var" türündendir lakırdılar..

oysa o şeye acı dedirten, sizin ona atfettiğinizden öte birşey değildir... o sizi acıttığı için acı'dır..


** yorumunuzu yayınlamadım ..zira blog adresinizin linkini yanlış vermiştiniz..
sevgiyle..

Bella MeriPosa dedi ki...

öyle... o lakırdılar yüzünden bu yazılar... hem can acıyor, hem de acımıyomuş gibi yapmak bekleniyor nerdeyse çelişkisi yüzünden... yardım talebi değil beklenen, sadece acıyı yaşayabilme izni...

beenmaya dedi ki...

sen ne yapıyorsun böyle içimi mi okuyorsun Bella içimi okuyup benim yerine dile mi döküyorsun...

Elif Gizem dedi ki...

Çok gerçek, fazlasıyla gerçek... Başkasının acısını sadece anlayabiliriz ama kendi acımızı yaşarız.

Bella MeriPosa dedi ki...

@beenmaya, çünkü yok aslında birbirimizden farkımız diyorum ben...

Bella MeriPosa dedi ki...

@Elif Gizem, evet kendi acımızı yaşarız ve onunla ne yapacağımız da bizim seçimimizdir aslında... Devam edebilirsem yazacağım... Sevgiler...